loading...
عکس وپیامک های عاشقانه
vahid بازدید : 236 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (3)

پرندگان
به هم که می‌رسند
آشیانه می‌سازند؛
من و تو
خاطره …

 

از بن‌بست برگشتم
به خیابانی باز
بازِ باز
بیا نگاه کن
انتهاش
به هیچ جا نمی‌رسد

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

راست گفتی عشق خوبان آتش است / سخت می سوزاند اما دلکش است
من کجا پرهیز از این آتش کجا / شاد مانم گرچه در این آتشم
روز و شب می سوزم اما دلخوشم / از خدا خواهم که افزونش کند
دل اگر دم زد ….
پر از خونش کند

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

گرچه غم و رنج من درازی دارد
عیش و طرب تو سرفرازی دارد
بر هردو مکن تکیه که دوران فلک
در پرده هزار گونه بازی دارد

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

کاش میشد سرزمین عشق را
در میان گامها تقسیم کرد
کاش میشد با نگاه شاپرک
عشق را بر آسمان تفهیم کرد
کاش میشد با دو چشم عاطفه
قلب سرد آسمان را ناز کرد
کاش میشد با پری از برگ یاس
تا طلوع سرخ گل پرواز کرد

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور
رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ

____________www.m0ri.com_____________

قلبی که فراموشت کند قلب من نیست
هرگز فراموش کردنت در فکر من نیست

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

ندیدی چشمهایم زیر پایت جان سپرد
آخر گلویم از صدای های پایت جان سپرد
آخر نفهمیدی صدایم بغض سنگینی به دوشش بود
به دوشش بود اما از جفایت جان سپرد

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

دل از سنگ باید که از درد عشق
ننالد ، خدایا ، دلم سنگ نیست
مرا عشق او چنگ اندوه ساخت
که جز غم در این چنگ آهنگ نیست

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

من از این پس به همه عشق جهان می خندم
به هوس بازی این بی خبران می خندم
هرکه آرد سخن از عشق به او می خندم
خنده ی من از گریه غمگین تر است
کارم از گریه گذشته است به آن می خندم

____________www.rahavbr.rozblog.com_____________

زندگی شطرنج دنیا و دل است قصه ی پررنج صدهامشکل است
شاه دل کیش هوسها می شود پای اسب آرزوها در گل است
فیل بخت ما عجب کج می رود در سر ما بس خیالی باطل است
ما نسنجیده پی فرزین او غافل از اینکه حریفی قابل است
مهره های عمر من نیمش برفت مهره های او تمامش کامل است
با دل صدیق ما او حیله ها دارد و از بازیش دل غافل است

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط BARAN در تاریخ 1391/06/04 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودن.باتلاش بیشتر شک نکن موفق میشیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عضویت در وبلاگ جدیدترین پیامک های عاشقانه را در ایمیل خود دریافت کنید. ممنون میشم اگه یه لایک بزنین وامتیاز بدین.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وبلاگ از نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 16,476
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    اين سايت را حمايت مي کنم
    ?سايت سازبيست تولز

    گوگل پلاس

    ?سايت سازبيست تولز

    گوگل پلاس

    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net