loading...
عکس وپیامک های عاشقانه
vahid بازدید : 226 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
اي بي تو زمانه سرد و سنگين در من / اي حسرت روزهاي شيرين در من!

بي مهري انسان معاصر در توست / تنهايي انسان نخستين در من!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

يك لحظه حتي چشم از من برنداري من با نگاهت زنده ام باور نداري؟!

با هر قدم پا مي گذاري بر دل من قربان لطفت! پاي خود را برنداري 


اي بي تو زمانه سرد و سنگين در من / اي حسرت روزهاي شيرين در من!


بي مهري انسان معاصر در توست / تنهايي انسان نخستين در من!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

يك لحظه حتي چشم از من برنداري من با نگاهت زنده ام باور نداري؟!

با هر قدم پا مي گذاري بر دل من قربان لطفت! پاي خود را برنداري 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگو نبارد برف , اين‌همه سپيد ننشيند بر زمين .حالا كه رد پاي ما كنار هم جفت نمي‌شود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نميدانم چرا بيمارم امشب / سكوتي خفته در گفتارم امشب
غم اشك دلم آهسته ميگفت / پريشان از فراق يارم امشب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اي كه مدتهاست بامن نيستي من همانم ، كه با من زيستي
رنجهايم را شنيدي باز هم  عاقبت گفتي ، غريبه كيستي ....؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در كوچه ي عشق عاشقي كمرنگ است حرف دل عاشقان چه رنگارنگ است
وقتي كه ريا روي محبت باشد انگار تمام قلب ها از سنگ است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

يه كفش همه وجودشو فداي كسي ميكنه كه پا تو دلش ميذاره
كفشتم رفيق !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ميشود در آسمان زندگي يك سبد از غنچه هاي ياس داشت
يا كه در سوز و گداز شمع عشق مثل پروانه كمي احساس داشت 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه شبها تا سحر نام تو را از دل صدا كردم دلم را با جنون بي كسي ها آشنا كردم
نفهميدم چه رنگي دارد اين شبهاي شيدايي كه قلبم را فقط با خاطراتت مبتلا كردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدايا
هركس به يادم هست به يادش باش اگر كنارم نيست ، كنارش باش
اگر تنهاست پناهش باش و اگر غم دارد غمخوارش باش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غم از چشم قشنگت دور باشد دلت غرق اميد و نور باشد
نبيني روز بد اي بهتر از جان الهي دشمنت رنجور باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شريكم با تو در اين درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم  منم دستاتو كم دارم
از اين بازي طولاني ، منم مثل تو دلگيرم / منم با عشق درگيرم  منم بي عشق ميميرم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگ ترين غزلم را براي شب شعر چشمت نگه داشته ام
پس تو هم زيباترين لبخندت را براي لحظه ديدار نگه دار  
دوست دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عضویت در وبلاگ جدیدترین پیامک های عاشقانه را در ایمیل خود دریافت کنید. ممنون میشم اگه یه لایک بزنین وامتیاز بدین.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد وبلاگ از نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 16,480
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    اين سايت را حمايت مي کنم
    ?سايت سازبيست تولز

    گوگل پلاس

    ?سايت سازبيست تولز

    گوگل پلاس

    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net